Våra tjänster
Vårt erbjudande
Flexibla lösningar för alla bilhandlare
Vi erbjuder tre grundpaket anpassade för bilhandlare i alla storlekar – från enskilda företagare till stora kedjor med flera anläggningar. Oavsett om du vill ha grundläggande reklamationsrådgivning eller ett heltäckande stöd inom reklamationshantering och eftermarknad har vi en lösning för dig.
För ännu större flexibilitet kan våra tjänster utökas med tillvalspaket, så att du får exakt det stöd din verksamhet behöver. Låt oss hjälpa dig att skapa tryggare och smidigare bilaffärer. Alla våra paket är flexibla och kan skräddarsys efter dina unika behov, oavsett hur många bilar du säljer per månad - Kontakta oss.
Basic
Basic – Första steget mot smidigare reklamationshantering
Vårt Basic-paket ger en kostnadseffektiv lösning för bilhandlare som önskar enklare grundstöd. Paketet täcker grundläggande behov inom reklamationbedömningar och erbjuder en enkel och pålitlig process för hur ni hanterar kundärenden.
Dess flexibilitet gör det möjligt att anpassa efter specifika försäljningsnivåer, så att du kan skala upp i takt med att din försäljning utvecklas. Tillvalspaket small gör att du kan få lite utökad hjälp.
Professional
Professional – För dig som vill ha mer och önskar fler tillval
Professional-paketet är designat för bilhandlare som utöver alla funktioner i Basic-paketet, önskar en mer omfattande tjänst med ett större stöd i reklamationsärenden.
Exemplevis: Kundsvar färdigformulerade på ett silverfat. Vi erbjuder även snabbare svarstider, anpassad utbildning i proaktivitet, tillgång till framavtalade rabatter och avancerade funktioner som gör hanteringen ännu smidigare. Paketet är flexibelt och kan anpassas efter förändringar i din försäljningsvolym.
Expert
Expert – Fullt stöd för din verksamhet
Expert-paketet ger dig ett komplett stöd och skräddarsydda lösningar för bilhandlare som här få tillgång till alla våra avancerade tjänster, inklusive prioriterad support, specialanpassade lösningar, löpande fria utbildningar och ytterligare funktioner som exempelvis mediahantering, utformning av företagsspecifika underlag, effektiviseringar av reklamationshanteringen.
Paketet kan anpassas efter volym och förändrade behov, så att du alltid har den bästa servicen för din verksamhet.
Notering kring tillvalspaket
Tillvalspaketen small, medium eller large öppnar upp stor flexibilitet för er.
Många av våra anslutna handlare uppskattar verkligen våra webformulärer som ger era kunder en professionell upplevelse och kortar ner svarstiderna.
Basic
Inkluderade tjänster
• Analyser och basala bedömningar av dolda och ursprungliga fel.
• Rekommendationer för hantering av reklamationer och kundärenden.
• Rådgivning via e-post (svarstid inom 48 timmar)
Fördelar med Basic
Trygghet från start – Erbjuder grundläggande analyser och rekommendationer för hantering av reklamationer och kundärenden, vilket stärker er kundservice.
Tidsbesparande rådgivning – Snabbt och effektivt stöd via e-post med svar inom 48 timmar, vilket minskar väntetiden och ger tydliga lösningar.
Kostnadseffektivt – Ett prisvärt alternativ för att säkerställa att reklamationsärenden hanteras korrekt utan att kompromissa med kvaliteten.
Tillgängligt tillval utöver grundpaket - Tillvalspaket: 'Small'
('Medium' eller 'Large' förutsätter Professional- eller Expert pack)
Tillvalstjänster | Small Fr. 2 495 kr / mån | Medium XXXX kr / mån | Large XXXX kr / mån |
Beställning av däck/fälg | |||
Leta/beställa nya bildelar till lagerbilar | |||
Leta/beställa nya bildelar vid reklamation | |||
Leta/beställa beg bildelar till lagerbilar | |||
Leta/beställa beg bildelar vid reklamation | |||
Webformulär till kunder | |||
Fast kostnad | |||
Obegränsat antal reklamationsärenden | |||
Söka prisvärda verkstäder/offert | |||
Hantering/svar vid ARN-ärenden | |||
Hantering/bedömning av distansköp/hemleverans | |||
Direkthantering med kund vid reklamation | |||
Garanti vid ARN-förlust* | |||
Goodwill-pott till kunder** |
Professional
Inkluderade tjänster
- Tillgång till hela tjänsteutbudet enligt specifikationen för Basic.
- Juridisk rådgivning och rättslig analys av reklamationer och garantianspråk.
- Professionellt formulerade kundsvar och kommunikationsstrategier.
- Grundläggande uppstartsutbildning för organisation och säljteam via länk.
- Exklusiv tillgång till förhandlade avtalsrabatter och leverantörsförmåner.
- Kontakt och hjälp via telefon och e-post (Svarstid inom 36 timmar)
Fördelar med Professional
Expertis på högre nivå – Inkluderar juridisk rådgivning och rättslig analys, vilket säkerställer att ni hanterar komplexa reklamationer och garantiärenden professionellt och korrekt.
Proaktiv kommunikation – Hjälp med att formulera strategiska och professionella svar till kunder, vilket stärker ert varumärke och ökar kundnöjdheten.
Effektiv onboarding – En grundläggande uppstartsutbildning som ger ert team nödvändiga verktyg för att förbättra sin hantering av reklamationer och försäljning.
Tillgängligt tillval utöver grundpaket - Tillvalspaket: 'Small', 'Medium' eller 'Large'
Tillvalstjänster | Small Fr. 2 495 kr / mån | Medium Fr. 4 795 kr / mån | Large Fr. 6 995 kr / mån |
Beställning av däck/fälg | |||
Leta/beställa nya bildelar till lagerbilar | |||
Leta/beställa nya bildelar vid reklamation | |||
Leta/beställa beg bildelar till lagerbilar | |||
Leta/beställa beg bildelar vid reklamation | |||
Webformulär till kunder | |||
Fast kostnad | |||
Obegränsat antal reklamationsärenden | |||
Söka prisvärda verkstäder/offert | |||
Hantering/svar vid ARN-ärenden | |||
Hantering/bedömning av distansköp/hemleverans | |||
Direkthantering med kund vid reklamation | |||
Garanti vid ARN-förlust* | |||
Goodwill-pott till kunder** |
Expert
Inkluderade tjänster
- Tillgång till hela tjänsteutbudet enligt specifikationen för Basic & Professional Pack.
- Kostnadsfri och löpande vidareutbildning av era medarbetare och säljorganisation, genomförd på plats hos er.
- Formulering av verksamhetsanpassade informationsblad och kundmaterial.
- Professionellt stöd och rådgivning för effektiv mediahantering vid känsliga ärenden.
- Dedikerad kontaktperson för rådgivning via telefon och e-post.
(svarstid inom 24 timmar)
Fördelar med Expert
Skräddarsytt stöd på plats – Kostnadsfri vidareutbildning av er säljorganisation och medarbetare direkt på plats, vilket maximerar effektivitet och kompetensutveckling.
Exklusiv tillgänglighet – Dedikerad kontaktperson med garanterad återkoppling inom 24 timmar, vilket säkerställer snabb och personlig support.
Verksamhetsanpassade lösningar – Utformning av kundmaterial och informationsblad specifikt anpassade för era behov, vilket stärker ert erbjudande och förbättrar kundkommunikationen.
Tillgängligt tillval utöver grundpaket - Tillvalspaket: 'Small', 'Medium' eller 'Large'
Tillvalstjänster | Small Fr. 2 495 kr / mån | Medium Fr. 4 795 kr / mån | Large Fr. 6 995 kr / mån |
Beställning av däck/fälg | |||
Leta/beställa nya bildelar till lagerbilar | |||
Leta/beställa nya bildelar vid reklamation | |||
Leta/beställa beg bildelar till lagerbilar | |||
Leta/beställa beg bildelar vid reklamation | |||
Webformulär till kunder | |||
Fast kostnad | |||
Obegränsat antal reklamationsärenden | |||
Söka prisvärda verkstäder/offert | |||
Hantering/svar vid ARN-ärenden | |||
Hantering/bedömning av distansköp/hemleverans | |||
Direkthantering med kund vid reklamation | |||
Garanti vid ARN-förlust* | |||
Goodwill-pott till kunder** |